livetenligtalva

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

pauo + jag + stan = farligt

Av Alva - 7 oktober 2011 17:03

hej hej :D


idag har jag haft tråk SO och tråkengelska -.o på skolan som ni fattar ;) sedan efter det så gick vi (jag och pauo) till BK och käkade lite, ävren om jag var skitmätt :D det var ju nachos i skolan   iaf , vi åt där och vi råkade sätta oss brevid två fullisar, hahahah x) det var en man och en kvinna:

mannen: zZzZzZzZZzZZzz

KVINNAN: MEN VACHKNA NUEH! dou kanch väll inteh liggach och shova noe?

mannen: ja men förchlåt dåch!

kvinnan: du är helt drogad. ska jag ringa polisen? de borde lägga in dig.

mannen: lägg inch migh närc dou villch och hurch mucke dou villch. men veth dou vad schomn kommer schaknas dåeh? KUNSCHKAP UTISHFRÅN! (x5)


ja, en liten del av deras konversation ;) och sen började mannen prata med oss och ba "ni borde vara snälla mot era män" och vi ba "heheheheheehe" och typ satt och garva ihjäl oss, fast tyst dårå ofcourse.


sedan efter det så gick vi ut igen när vi var klara och så såg vi en polisbil och någon som skrek. det var typ en man (eller pauo såg hnm som en gammal tant) som låg ovanför trappan (på medis, vid coop ni vet) och skrek, det var typ en gumma och en farbror där, och polisen såklart. polisen och farbrorn typ bärde honom och han typ skrek ba "AAAJ AAAJ AJ AAAJ AAJ SLÄPP MIG AAAAJ" och vi trodde typ att han (eller hon, haha) hade ramlat en han var typ full eller något. jaja, det var läskigt iallafall. vi vet inte vad som hände, tyvvär   


sedan var vi i söderhallarna och åkte lite hiss, det var kul. och sedan åkte vi ner för sånna här grejjer som man kör barnvagnar uppför vid trappor. där åkte vi, hahah, på rumpenstumpen, vi satt ner   och vet ni vem som kommer då? ANNIKA FRÅN DAGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag blev typ skiträdd och skitchockad   så vi pratade lite med henne och så, fett kul att hon kände igen oss, för jag kände inte igen henne, hehehehe.


men nu sitter vi hemma hos pauo och jag ska väl gå snart. jacob och mamma e på IUP samtal.


vi har inget internet hemma, så kan inte blogga hemma :(


bajjs bajjs ungar :D


//Alva

 
 
Ollie

Ollie

7 oktober 2011 17:36

OMG!!!
Träffade du Annika???!
Fett roligt, du borde hälsat från mig!!

http://www.livetmedolivia.blogg.se

 
Ingen bild

tina

8 oktober 2011 20:09

när jag e sjuk, då blir det nachos! x)

 
Pauo

Pauo

28 oktober 2011 14:28

kan du inte blogga lite oftare, du har ju internet nu...?

http://pauo99.bloggplatsen.se

Alva

28 oktober 2011 19:46

jo, jag borde det. men faktiskt orkar jag bara nt :P
men efter haloweenfesten så jävlar :D

 
Pauo

Pauo

6 november 2011 14:33

nu har halloweenfesten vart...?

http://pauo99.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 29 november 2011 22:15

Jessie J!   Jessie J e ju ba grymt bra och har så bra betydelser i sina låtar! Jag ba älskar henne!     (får egentligen nt vara inne på internet nu så det blir ett kort inlägg) ...

Av Alva - 28 november 2011 20:19

Gran Canaria såklart!!               ~Har börjat sakna den tiden nu, sorgligt~ ...

Av Alva - 28 november 2011 20:01

Jaha ja, då har man kommit hem igen efter en dag med BARA HL??!! jaja, det var väldigt kul i alla fall. eller kul, inte jättekul^^ - Efter skolan så hade jag glömtmobilen på skolan och satte mig på tunnelbanan och åkte några stationer innan jag...

Av Alva - 24 november 2011 20:24

jag biter på naglarna. det är ett STORT problem!!! och jag försöker sluta och så får jag långa naglar, och sen ba "oh, långa naglar, gott!". haha nej xD men jag biter på naglarna och det är en dålig vana jag har. nu vet ni det. :D         ...

Av Alva - 24 november 2011 20:09


tjena hallå hej!   nu har jag haft typ ett litet blogguppehåll, för jag har inte orkat. (hehe) men nu ska jag börja skriva igen! välkommen tillbaka Alva    - idag hade vi vanlig spanska och vanlig tråkig NO, ingen konstig dag direkt men h...

Detta är jag!


HEJ! Jag heter Alva och är 11, snart 12 år. jag älskar mina 3 bästisar och min familj :)

Senaste inläggen

vill du fråga nått? skriv HÄR!!

8 besvarade frågor

rösta!!!

hur ofta läser du min blogg?
 en gång i timmen!
 varje dag
 varannan dag (stavning?)
 en gång i veckan
 aldrig, detta e första gången!

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards