livetenligtalva

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

dag 1-30 :D

Av Alva - 28 september 2011 20:58

jag måste erkänna, ja är SÅ dålig på att blogga xD

men nu ska jag göra en 30-dagars sak så vi får hoppas att det går bättre då   


Dag 1 - 10 fakta om dig själv ( behöver inte vara intressanta) och 8 nytagna foton på dig själv
Dag 2 - Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 3 - En bild på dig och dina vänner
Dag 4 - En dålig vana du har
Dag 5 - Några foton på en plats du varit på
Dag 6 - Din favoritidol och varför
Dag 7 - Vad du minst gillar med din favoritidol och vad du mest gillar med din favoritidol
Dag 8 - Något du inte skulle klara dig utan
Dag 9 - 5 saker du skulle ta med dig till en öde ö
Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 11 - Något du älskar med dig själv och något du hatar med dig själv (personlighet)
Dag 12 - Varför började du blogga?
Dag 13 - En bild på ditt rum
Dag 14 - Ett foto på dig och din familj
Dag 15 - Lista de första 10 låtarna på din mobil
Dag 16 - Tre foton på dig själv
Dag 17 - Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 18 - Planer/drömmar/mål du har 
Dag 19 - Smeknamn du har och varför 
Dag 20 - Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 21 - Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 22 - Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 23 - Vad har du sug efter? 
Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar 
Dag 25 - Vad finns i din väska?
Dag 26 - Din favorittid på året? 
Dag 27 - Varför gör du den här 30-dagarsutmaningen? 
Dag 28 - Ett foto på dig från när du var liten och ett från nu. Hur har du förändrats? 
Dag 29 - Vad har du lärt dig denna månad? 
Dag 30 - Din favoritlåt?
 
dag 1 kommer redan i nästa inlägg :'D
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 29 november 2011 22:15

Jessie J!   Jessie J e ju ba grymt bra och har så bra betydelser i sina låtar! Jag ba älskar henne!     (får egentligen nt vara inne på internet nu så det blir ett kort inlägg) ...

Av Alva - 28 november 2011 20:19

Gran Canaria såklart!!               ~Har börjat sakna den tiden nu, sorgligt~ ...

Av Alva - 28 november 2011 20:01

Jaha ja, då har man kommit hem igen efter en dag med BARA HL??!! jaja, det var väldigt kul i alla fall. eller kul, inte jättekul^^ - Efter skolan så hade jag glömtmobilen på skolan och satte mig på tunnelbanan och åkte några stationer innan jag...

Av Alva - 24 november 2011 20:24

jag biter på naglarna. det är ett STORT problem!!! och jag försöker sluta och så får jag långa naglar, och sen ba "oh, långa naglar, gott!". haha nej xD men jag biter på naglarna och det är en dålig vana jag har. nu vet ni det. :D         ...

Av Alva - 24 november 2011 20:09


tjena hallå hej!   nu har jag haft typ ett litet blogguppehåll, för jag har inte orkat. (hehe) men nu ska jag börja skriva igen! välkommen tillbaka Alva    - idag hade vi vanlig spanska och vanlig tråkig NO, ingen konstig dag direkt men h...

Detta är jag!


HEJ! Jag heter Alva och är 11, snart 12 år. jag älskar mina 3 bästisar och min familj :)

Senaste inläggen

vill du fråga nått? skriv HÄR!!

8 besvarade frågor

rösta!!!

hur ofta läser du min blogg?
 en gång i timmen!
 varje dag
 varannan dag (stavning?)
 en gång i veckan
 aldrig, detta e första gången!

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards