livetenligtalva

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Hej Hej!

Av Alva - 27 augusti 2011 10:20

tjena 8D


sry för non-bloggning  


----


skolan har nu börjat och vi försöker hitta lägenhet. nästa vecka så får jag hjälpa till på signes brorsas kalas ed massa småttingar O.O kanske blir kul, kanske blir jobbigt, vi får se   


iaf :P


vet nt vad som ska göras denna helg. tror jag kmr träffa syrran Linnea :D men vet nt än... -.o 


var sjuk igår tsm med brorsan jacob. idag mår jag bättre men näsan är antingen helt täppt elr så ba rinner det. men har hushållspappret brevé mig ;)


ny design på bloggen. tog tre dar att fixa bilden på mig... allt gick fel och tillslut fick jag "fuska" genom att använda pizap.com vilket jag nt vill, men eftersom det nt funkade på photoshop så vad ska man göra? har även lärt mig nya funktioner nu också.


mamma har råkat öppnat en flik med virus i så att man kan nt klicka på den sidan utan att det plingar, alltså kan vi nt få bort den. hoppas pappa kmr snart så att han kan fixa det, eftersom jag nt kan det tyvvär.


mkt mer har hänt men orkar nt skriva, det blir också för mkt för er att läsa   


ha det najs, fågelbajs!


//Alva

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 29 november 2011 22:15

Jessie J!   Jessie J e ju ba grymt bra och har så bra betydelser i sina låtar! Jag ba älskar henne!     (får egentligen nt vara inne på internet nu så det blir ett kort inlägg) ...

Av Alva - 28 november 2011 20:19

Gran Canaria såklart!!               ~Har börjat sakna den tiden nu, sorgligt~ ...

Av Alva - 28 november 2011 20:01

Jaha ja, då har man kommit hem igen efter en dag med BARA HL??!! jaja, det var väldigt kul i alla fall. eller kul, inte jättekul^^ - Efter skolan så hade jag glömtmobilen på skolan och satte mig på tunnelbanan och åkte några stationer innan jag...

Av Alva - 24 november 2011 20:24

jag biter på naglarna. det är ett STORT problem!!! och jag försöker sluta och så får jag långa naglar, och sen ba "oh, långa naglar, gott!". haha nej xD men jag biter på naglarna och det är en dålig vana jag har. nu vet ni det. :D         ...

Av Alva - 24 november 2011 20:09


tjena hallå hej!   nu har jag haft typ ett litet blogguppehåll, för jag har inte orkat. (hehe) men nu ska jag börja skriva igen! välkommen tillbaka Alva    - idag hade vi vanlig spanska och vanlig tråkig NO, ingen konstig dag direkt men h...

Detta är jag!


HEJ! Jag heter Alva och är 11, snart 12 år. jag älskar mina 3 bästisar och min familj :)

Senaste inläggen

vill du fråga nått? skriv HÄR!!

8 besvarade frågor

rösta!!!

hur ofta läser du min blogg?
 en gång i timmen!
 varje dag
 varannan dag (stavning?)
 en gång i veckan
 aldrig, detta e första gången!

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards