livetenligtalva

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

OMFG!!!!! O,O

Av Alva - 20 augusti 2011 17:03

idag läste jag en MSP blogg där en tjej som e fett grym på PS hade skrivit hur hon gör när hon fixar sina bilder. så jag testade! jag gjorde på min MSP-gubbe först, för att kunne gå exakt steg till steg. och titta:


 

COOLT VA? O.O jag har ALLTID undrat hur man gör, och nu, ba från en blogg, fick jag veta o.e


sedan gjorde jag på mig, fifi, signe och pauo. kolla:


       

e så jävla nöjd O.O testa sj, om du har ps ;D


jag vet att den är lite failad här och var. som onödiga fläckar jag nt fick bort -.O

men ändå, nu blir bilderna mkt bättre   


*HOST*


//Alva :3


PS! sry pauo för den konstiga bilden, hade ingen bättre xD

 
 
Pauo

Pauo

20 augusti 2011 21:18

Men herregud!? vart fick du den bilden ifrån!!? :O :P ;D

http://pauo99.bloggplatsen.se

Alva

20 augusti 2011 21:44

tog kort på dig på mobilen xD

 
Pauo

Pauo

21 augusti 2011 10:36

hehe, snacka om att jag ser ut! XD

http://pauo99.bloggplatsen.se

 
Fedelia

Fedelia

21 augusti 2011 18:52

Haha ser nyvaken ut ;O

http://www.aurog.com/wow

 
Caroline

Caroline

4 september 2011 18:16

Hejsan, jag undrar vart du har gjort din header och hur du klipper ut ansikten osv...
Btw gillar din blogg :-D

http://www.zuprice.bloggplatsen.se

Alva

4 september 2011 22:22

hejhej ♥

tack för att du gillar min blogg för det första. :D

jag gör mina bilder och headers i mitt Photoshop CS3 som pappa köpte för några år sedan. men jag kan inte så många funktioner än men jag lär mig nytt varje dag! :)

tack för att du gillar bloggen, igen x)

//Alva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 29 november 2011 22:15

Jessie J!   Jessie J e ju ba grymt bra och har så bra betydelser i sina låtar! Jag ba älskar henne!     (får egentligen nt vara inne på internet nu så det blir ett kort inlägg) ...

Av Alva - 28 november 2011 20:19

Gran Canaria såklart!!               ~Har börjat sakna den tiden nu, sorgligt~ ...

Av Alva - 28 november 2011 20:01

Jaha ja, då har man kommit hem igen efter en dag med BARA HL??!! jaja, det var väldigt kul i alla fall. eller kul, inte jättekul^^ - Efter skolan så hade jag glömtmobilen på skolan och satte mig på tunnelbanan och åkte några stationer innan jag...

Av Alva - 24 november 2011 20:24

jag biter på naglarna. det är ett STORT problem!!! och jag försöker sluta och så får jag långa naglar, och sen ba "oh, långa naglar, gott!". haha nej xD men jag biter på naglarna och det är en dålig vana jag har. nu vet ni det. :D         ...

Av Alva - 24 november 2011 20:09


tjena hallå hej!   nu har jag haft typ ett litet blogguppehåll, för jag har inte orkat. (hehe) men nu ska jag börja skriva igen! välkommen tillbaka Alva    - idag hade vi vanlig spanska och vanlig tråkig NO, ingen konstig dag direkt men h...

Detta är jag!


HEJ! Jag heter Alva och är 11, snart 12 år. jag älskar mina 3 bästisar och min familj :)

Senaste inläggen

vill du fråga nått? skriv HÄR!!

8 besvarade frågor

rösta!!!

hur ofta läser du min blogg?
 en gång i timmen!
 varje dag
 varannan dag (stavning?)
 en gång i veckan
 aldrig, detta e första gången!

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards